OKR Masterclass
Tilmeld

OKR Masterclass: Investér en halv dag og lær at sætte mål, der kan øge værdiskabelsen i dit team

Er du træt af at skøjte rundt uden fokus og prioriterede mål i dit team eller afdeling? Savner du transparens i forhold til, hvad resten af organisationen laver? Så er OKR helt sikkert noget for dig og din arbejdsplads.

Tilmeld dig denne online-OKR Masterclass med Kresten Banke, hvor du både kommer 360 grader rundt om OKR og samtidig arbejder med dine egne OKR’er, som du og dit team kan bruge direkte i dagligdagen.

5. februar kl. 12.30-16.00

Pris kun 995 kr.
796 kr. ekskl. moms

Tilmeld

NB! Begrænset antal pladser, som fyldes op først-til-mølle.

Produktstrategi: Sådan får du din vision til at leve

Online halvdagskursus 10. december

Investér en halv dag og lær at lave en produktstrategi, så I rent faktisk kan føre jeres produktvision ud i livet.

'Produktstrategi', det lyder meget kompliceret og fluffy, tænker du måske. Det er det ikke. Deltag på denne Flipclass om produktstrategi og få værktøjerne til at lave en helt konkret produktstrategi, der kan skabe succesfulde produkter.

På denne Flipclass med Kresten Banke får du både sproget og teorien på plads omkring produktstrategi – og samtidig kommer du  til at arbejde med strategien for dit eget produktområde.

Brug rabatkoden EARLYBIRD inden d. 15. august og få kurset til 995 kr. (1.243,75 kr. inkl. moms)

10. december
Kl. 12.30-16.00

Pris kun 1.295 kr.
1.618,75 kr. inkl. moms

Masterclass afholdes online:

10. juni
Kl. 12.30-16.00

1.295 kr. ekskl. moms
(1618,75 kr. inkl. moms)

Interesseret i en ny OKR Masterclass?

De to første udsolgte OKR Masterclasses er afholdt . På nuværende tidpunkt er der ikke planlagt flere.

Udfyld formularen nedenfor – helt uforpligtende – hvis du har interesse for at deltage i en ny OKR Masterclass, så vil du tilsendt en mail, hvis der kommer en ny dato.

Du er nu tilmeldt ventelisten!

Hvis der opstår en ledig plads eller hvis vi afholder OKR Masterclass igen, vil du høre fra os.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ved køb accepterer du Syndicates handelsbetingelser

40 pladser tilbage
NB! Pladser fyldes op først-til-mølle.

Køb 3 Flipclasses
– betal kun for 2

Ved at gennemføre alle tre kurser får du en komplet forståelse af, hvordan du skaber, udvikler og eksekverer en stærk produktvision og -strategi, og hvordan du måler din succes med OKR’er.

Køb alle 3 undervisningsforløb for bare 2.590 kr. ekskl. moms

Masterclass afholdes online:

10. juni
Kl. 12.30-16.00

1.295 kr. ekskl. moms
(1618,75 kr. inkl. moms)

Interesseret i en ny OKR Masterclass?

De to første udsolgte OKR Masterclasses er afholdt . På nuværende tidpunkt er der ikke planlagt flere.

Udfyld formularen nedenfor – helt uforpligtende – hvis du har interesse for at deltage i en ny OKR Masterclass, så vil du tilsendt en mail, hvis der kommer en ny dato.

Du er nu tilmeldt ventelisten!

Hvis der opstår en ledig plads eller hvis vi afholder OKR Masterclass igen, vil du høre fra os.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Produktvision
12. november 2024

Lær at skabe en klar vision, der danner fundamentet for dit produkt og inspirerer dit team.

Produktstrategi
10. december 2024

Opbyg en effektiv produktstrategi, der omsætter visionen til konkrete handlinger og sikrer målbare resultater.

OKR
21. januar 2025

Bliv introduceret til OKR-metoden, som hjælper dig med at sætte og nå ambitiøse mål

Hvorfor er en produktstrategi vigtig?

Produktstrategi handler om 'hvordan'.

Hvordan når vi rent faktisk i mål med de fine visioner og produktdrømme. Hvad vælger vi til – og hvad vælger vi fra? Det sidste kan være langt sværere end det lyder, når der pludselig går 'ønskeseddel' i den i det åbne kontorlandskab eller på hjørnekontorerne.  

Strategien er med til at skabe alignment. Den skaber fokus og sikrer, at indfald og ideer fra alle sider lettere kan håndteres, så teamet kan holde snuden i sporet.

Strategien artikulerer, hvordan vi kommer frem til vores slutmål, så derfor er det et centralt artefakt for at kunne involvere stakeholders og beslutningstagere, så I får fælles forståelse for, hvordan I når jeres mål.

Deltag i vores næste PAC Online Q&A

Den 9. oktober
Kl. 14.30 - 15.00 i Teams

Deltag i vores online informationsmøde på 30 minutter, hvor du kan møde Claus Vagner Pedersen, som underviser på uddannelsen.

Få svar på de spørgsmål du måtte have, for at finde ud af om uddannelsen skal være det næste skridt i din udvikling.

Tilmeld

“Kernen i en strategi er at vælge, hvad man ikke skal gøre”

Michael Porter

“En god produktstrategi hjælper dit team med at træffe de svære beslutninger om, hvor ressourcerne skal investeres for at maksimere værdien.”

Marty Cagan

“En god produktstrategi er baseret på en dyb forståelse af kunden, og den prioriterer at løse deres problemer på en måde, der er i overensstemmelse med virksomhedens mål”

Melissa Perri

“En produktstrategi er en fortælling. Produktet er helten i fortællingen, og strategien fortæller os, hvordan helten vil få succes.”

Ken Norton

Hvem er målgruppen?

Undervisningen er for dig, der arbejder med digital produktudvikling.  

Du er med til at sætte retning for et produkt – din titel betyder ikke så meget, men måske kalder du dig:

  • Product Owner

  • Produkt Manager

  • Produktansvarlig

  • Innovationschef

  • Produktchef

  • Produktstrateg

Hvad er indholdet?

På denne Flipclass kommer vi omkring:

  • Hvilke elementer man kan bygge sin produktstrategi op omkring.

  • Hvad produktvision og produktstrategi er, og hvordan de to ting støtter op om hinanden.

  • Hvordan man kan blive skarp på målgruppe, og  hvordan man kan tænke sekvens i form af forskellige roadmaps til at kommunikere, hvornår man gør hvad.


  • ‍Hvordan produkt-livscyklus spiller ind i strategien for produktet, hvilke taktikker, du kan benytte, og hvilke overordnede målsætninger, der er relevante i de forskellige stadier af produktets livscyklus.

  • Produktprincipper og hvordan de kan guide den løbende udvikling.

Hvad kan jeg, når undervisningen er ovre?

  • Du ved hvad produktstrategi er og hvilke elementer, man kan bygge en produktstrategi op omkring

  • Du har styr på forskellen mellem produktvision og produktstrategi, og hvordan de to ting spiller sammen

  • Du får konkrete artefakter og aktiviteter, som du kan inkludere stakeholders i, så I kan skabe fælles forståelse og retning for jeres produkt

  • Du er godt i gang med strategien for dit eget produktområde

  • Du har overblik over de aktiviteter, det giver mening at inkludere team og stakeholders i for at skabe fælles forståelse og retning

Hvad er en Flipclass?

Syndicates Flipclass-forløb er aktiv online-undervisning designet, så du får mest muligt af det. Vi har taget det bedste fra on-demand- og live-klasseundervisning og smeltet det sammen.

Det får du med Flipclass: 

En ekspert-underviser med praktisk erfaring inden for emnet

En halv dags live-kursus på Teams inkl. øvelser og gruppearbejde

Personligt login til undervisningsplatformen Teachable med indhold, der forbereder dig til live-undervisningen

Aktiv læring fremfor passiv læring

Viden der hænger fast

Spørgsmål & svar

Hvordan bliver Flipclassen afholdt?

Live-undervisningen afholdes på Teams, så du kan deltage enten via browser eller din Office 365-løsning.

Er det ren ”forelæsning”?

Nej, online-undervisningen er en blanding af underviser Kresten Banke, der fortæller om produktstrategi og så øvelser, dialog og sparring, så du får mest muligt ud af det – og du kan gå fra flipclassen med noget, du kan gå direkte ud og bruge i dit arbejde.

Kommer der flere Flipclasses?

Ja, vi holder løbende forløb med Flipclass – hold øje her på syndicate.dk og tilmeld dig vores nyhedsbreve.

Får man lektier for?

Ja, du får adgang til materiale (det kan være artikler, video, podcasts m.v.), du bør dykke ned i, inden vi mødes online.

Kan vi deltage flere fra samme virksomhed/team?

Ja, det vil være oplagt at deltage flere sammen, da arbejdet med produktstrategi er en holdsport.

Får jeg papir på, at jeg har deltaget?

Ja, vi sender et diplom på mail efter afholdt Flipclass.

Er indholdet fortroligt?

Flipclassen er et “lukket rum” for dem, der er inviteret. Vi opfordrer til at alle deler mest muligt ift. arbejdet med egen produktstrategi, men det er selvfølgeligt helt frivilligt, hvor meget og hvad man ønsker at dele.

Hvordan betaler man?

Du betaler ved tilmelding med enten kort eller ved at udfylde faktura-oplysninger.

Hvordan bliver masterclass’en afholdt?
Masterclass’en afholdes på Teams, så du kan deltage enten via browser eller din Office 365-løsning.  

Er det ren ”forelæsning”?
Nej, undervisningen er en blanding af underviser Kresten Banke, der fortæller om OKR og så øvelser og dialog, så du får mest muligt ud af det – og du kan gå fra Masterclass’en med noget, du kan gå direkte ud og bruge i dit arbejde.

Kommer der flere masterclasses på et andet tidspunkt?
På nuværende tidspunkt har vi kun planlagt én Masterclass den 5. februar 2024.

Hvor mange er med?
Der er plads til 30 elever på OKR Masterclass. Pladserne vil blive fyldt op efter først-til-mølle-princippet.  

Får man lektier for?
Der vil inden Masterclass blive sendt et link til en artikel, du med fordel kan læse, inden undervisningen begynder, men der vil ikke være offentlig udskamning, hvis du ikke har fået den læst.  

Kan vi deltage flere fra samme virksomhed/team?
Ja, det vil være oplagt at deltage flere sammen, da OKR er en holdsport!

Får jeg papir på, at jeg har deltaget?
Ja, vi sender et diplom på mail efter afholdt Masterclass.

Er indholdet på masterclass’en fortroligt?
Masterclassen er et ”lukket rum” for dem, der er inviteret. Vi opfordrer til at alle deler de OKR’er, de arbejder på under Masterclass’en, men det er selvfølgeligt helt frivilligt, hvor meget og hvad man ønsker at dele.  

Hvordan betaler man?
Vi sender en mail med faktura, inden Masterclass afholdes.

Det kan du efter kurset

Ekstra fordele til dig

Målgruppe

Indhold

Test og certificering

Hold og datoer

Kresten Banke

Kresten Banke er passioneret underviser og produktudvikler med årelang erfaring inden for digital produktudvikling, product management og UX. Med en baggrund som ansvarlig for DBA’s C2C produkt og UX-team har Kresten stor erfaring med produktfaget og skabelse af succesfulde digitale løsninger.

Kresten har arbejdet med produktstrategier i en årrække, blandt andet hos eBay, DBA og en bred vifte af Syndicates danske og internationale kunder.

Tilmeld

Tilmeld dig OKR Masterclass ved at skrive dine kontaktoplysninger nedenfor. Vi vil derefter kontakte dig med flere detaljer samt betalingsinfo.

Tak for din tilmelding!
Der er grus i maskineriet - prøv at tilmelde dig igen.