Oversigt

26 | Går der lidt hverdag i den? Så hack hverdagen med et sceneskift!

I dette afsnit af Monday I’m in Love har Camilla og Thomas skiftet den vante scene ud og mødes til optagelse af podcasten i Italien 🇮🇹 Det kan man da kalde noget af et sceneskift!

Her går snakken både om større og mindre sceneskift. Sceneskift på arbejde, og sceneskift derhjemme.

Hvorfor har vi brug for dem? Og hvordan kan vi helt konkret arbejde med at hacke hverdagen gennem små eksperimenter?

Det kan være helt essentielt for at få nye, og friske perspektiver ind.

Psst… og så er det faktisk vores 1-års jubilæumsafsnit! 🇩🇰

Dine værter

Camilla
Linnemann

Camilla er udover at være Head of Relations i Syndicate også en erfaren facilitator, der har afholdt adskillige kurser i facilitering og grafisk facilitering.

Privat lever hun højt i Søhøjlandet med børn og bonusbørn og lige så højt aktivitetsniveau i de lokale sportsklubber.

Thomas
Karner-Gotfredsen

Thomas er konsulent hos Syndicate og en erfaren produktudvikler med særligt fokus på at sikre, at de agile værdier og principper spiller i organisationen og i de enkelte teams.

Privat lever han det søde forstadsliv i smilets by med hustru og to børn og en flot trampolin i haven.

Skriv endelig med feedback, kommentarer og forslag til monday@syndicate.dk